Tagged.
Sunday, October 23, 2011

Tagged by Nieysa Syahirah. Saya jawab soalan je, tapi malas nak tag sesiapa dan bukan questions semua tu. Nampak benor malas saya ne. Hihi. Next time je lah. Woohoo. Ni soalan dari moyang saya.

Pernah makan maggi tak?
- Of course ah pernah. Kalau tak pernah makan, you have no life :o

Sedap kan maggi?
- Sedakkkk gilewww

Awak suka maggi?
- Suka sangat

Awak tengah gosok gigi ke sekarang ni?
- Aah, nape nak join saya ke hew hew

McDonald or KFC?
- Saya pilih McDollah

Buku apa yang paling awak tak suka?
- Buku lima kot

Awak ada blog?
- Takde ahh aku tengah tulis dalam batu ni hahah

Awak pernah kentut tak?
- Setiap hari , dimana jua, kentut pun berada

Henfon pertama awak public phone ke?
- No, ai pakai phone mainan dulu

Awak boleh bernafas tak?
- Boleh, I bernafas pakai insang

Apa kepentingan internet kepada manusia?
- Macam soalan bahasa melayu je neh. LOL

K abes dah. Babai. Kalau ada yang tag saya, saya jawab soalan je k. Hoho.