Blogger Segmen by DA : When I Grow Up I Wanna Be
Wednesday, December 14, 2011

Hari ni malas nak sambung fanfic har har. Ketandusan idea. Esok ada lah kot. Sori sori ampun ampun *tunduk 90 darjah*. Tadi ada seseorang yang bernama Diyana Ashari telah shout di cbox saya tentang segmen dia neh. Hoho. Rasanya saya pernah cerita kan pasal saya nak jadi apa time besau? Memang ada pun. Tapi pe salahnya kalau nak cerita lagi :3 *muka comei.


Assalamualaikum *sopan* and hai. Dis is mai stori.

Dulu, time kecik-kecik dalulu.... semua impian budak-budak is untuk jadi doktor. Kononnya bila jadi doktor je kita dapat pi overseas. So saya pun terikut nak jadi doktor jugak. Padahal tak minat pun. Wai tak minat? Sebab mai mom and dad dah jadi doktor. Tak best, diorang selalu penat. But kita kenalah ada wawasan hidup en en en. Ceyh. Bila cikgu tanya nak jadi apa je dengan bangga jawab nak jadi doktor. Eh semua orang pandang tinggi tau. Eh puih la Nazihah oi. HAHA.

Ni doktor ohsem tahu? :3

Lepaihtu... heheheh... ni segan nak cakap ni... haha. Saya teringin nak jadi penyanyi. HAHAHAHAHA. Tampar dua-dua pipi kejap. Pang! Ekceli sampai sekarang still tersimpan hasrat tu tapi sekadar penyanyi tandas jelah. Kalau American Idol tu dengaq suara ceq, takyah odisin dah. Terus menang. Eh perasan lagi. Pang!!! Lagu peberet yang saya selalu nyanyi is Someone Like You, Adele. Ceyh. Penuh feeling guwa nyanyi bawah siraman air. Pergh.

Then then kembali nak jadi doktor. Tapi bukan doktor sakit-sakit yang bosan tu, nak jadi doktor orang sakit jiwa *tunjuk gigi* :D Kalau boleh nak dapatkan pangkat Professor lagi tu bia rasa hebat. Ceyh. Doktor orang sakit jiwa / psychologist ni hidup dia lagi menarik. Haha. I dunno why. Saya suka pi Google penyakit-penyakit macam Schizophrenia. Eh seronok tahu.

Now, saya nak jadi penulis novel o' pelukis komik. Aih, I'm trying!! :>

Anyway, impian utama saya is jadi seorang wanita solehah, dan insyaAllah suatu hari nanti jadi isteri & ibu yang mithali. Ni impian yang kena tanam dalam setiap insan yang bergelar perempuan/wanita! Ok! Hwaiting!!

Oh, nak jadi isteri Channie jugak boleh? HEH HEH. *PANG PANG PANG!!*
 Tag : Ainaa Mania & Nieysa Syahirah :3

Labels: , , ,