Orang tamak selalu rugi.
Thursday, December 1, 2011

Tumblr_lrbe5dl0nc1qa5e58o1_500_large

Hari ni saya update lambat. I am very sorry heheh. Satu hati saya tadok kat rumah. Hari ni saya bangun pukul 8 pagi. Lambat sikit but mak saya dah bulat mata tengok saya bangun awal. Hehek. Dah siap tu, makan roti canai dengan susu pekat. Lepastu kami *saya, mak saya and adik saya* berlepas pi Semua House. Nak cari baju punya pasal ma. 

Balik pada title saya tu. Hari ni saya geram betul. Sebab saya kena tipu. Dah tiga kali pulak tu. K, why ai said kena tipu? Mcm gini... korang tahu kan butang spoiler HeartBeat atau Nuffnang orang selalu letak tu. Ala yang selalu tulis 'Just a click' or 'Click kalau sayang' tu. Saya ne sebagai seorang yang baik hati *ptui pun tekan lah. Hoho. Nak dapat pahala ni. Ching ching.

Then tetiba, keluar beribu tabs baru! Semua pasal Churp-churp, Nuffnang, Heartbeat and macam-macam lah. Sampaikan Google Chrome saya crash terus. Mencarut terus saya. First time saya kena, saya watlek jelah. Biarlah dia nak dapat rezeki en en. Kali kedua, sabar jugak. Cuma saya dah nasihat-kan dekat group BBB. Hari ni kali ketiga. Saya memang betul-betul naik angin lah. Selalunya takde lah sampai crash GC ai ne. Ni dah hang terus, sampai kena restart my laptop >.<

Moral of le story *kepada saya* jangan baik hati sangat untuk tekan-kan butang spoiler tu. Kan dah kena tipu =.= Plus, kepada mereka yang taknak dapat rezeki yang tak berkat, takpayah lah kot letak itu spoiler beribu tabs (nama special saya kasi). Bikin orang marah je. 
Nak cari rezeki kena lah halal - Wan Hazel.
Okbai!

Labels: , ,