Tagged.
Tuesday, December 27, 2011

Bebi ai dah besar tsk tsk *kesat hingus*

Buat pertama kalinya saya rasa rajin nak jawab tag orang. Ok jawab 11 soalan tu je. Tak buat soalan baru and tak tag sesapa pun. Sebab part tu semua saya malas. Eh macam korang tak kenal je saya ni ;~; I was tagged by Maryam Adzra. Thnks :3

The questions and answers ;

Apa nama panjang awak ? Awak nak tinggal kat mana ?
- Nazihah Bt. Anuar. Tinggal kat Selangor, Malaysia.

 Kalau awak dapat berjaya dalam UPSR/PMR/SPM , awak nak hadiah ape ?
- Er muka gembira dan bangga daripada mak ayah saya pun dah cukup *ini jujur.

 Awak minat korea tak ? Kenapa awak minat korea ?
- Minat. Saya minat Korea sebab saya minat B1A4.

 Awak kenal kumpulan B1A4 ? Siapa yang awak minat dalam kumpulan itu ?
- Kenal sesangat sangat. Saya minat semua. Takleh pilih feveret ;x But yah my bias is Gongchan hehe.

 Lagu kegemaran awak ape ?
- Semuaaaaaaaaa lagu dalam MP3 saya.

 Siapa kah kawan baik awak ?
- Puteri Intan Noor Alia bt Alias dan Nurul Nadhirah Amalina bt Ahmad Taufik.

 Awak suka tengok MasterChef ? Kenapa ?
- Tak pernah tengok *flips hair*

 Drama korea ape yang awak suka tengok ?
- Boys Over Flower. Baru tengok beberapa hari yang lepas haha *lembab*

 Makanan kegemaran awak ape ?
- Nasi putih dengan lauk daging salai masak lemak. Pergh. Sedap gilos.

 Awak ni siapa ? #Haha, soalan mengarut.
- Seorang hamba Allah yang sentiasa melakukan dosa ;~;

 Awak suka makan tak ? Awak suka makan ayam goreng takk ?
- Tipu ah kalau kata tak suka makan. Mestilah suka! Ayam goreng? Eh lagi suka! :>


Sekian, saya sayang Aiman. Ptuih. Heheh.

Labels: , , ,