Exam results.
Thursday, June 21, 2012


2A 2B 1C+ 3C 1D = Tempat kelima dalam kelas. Lol wut. Honestly saya tak percaya gila saya dapat nombor lima hahahahaha saya aim tempat kelapan or kesembilan sebab result saya teruk hahaha. Dahlah ada 2 Tidak Hadir. Saya tak sihat time tu. PJ dengan Sivik je pun. Tak amik kira la kot. Pastu boleh pulak dapat nombor 10 dalam seluruh tingkatan hahahahahahaha. Nampaknya saya sangat pandang rendah dengan diri sendiri lol. Yang penting semua saya lulus.

Saya bagitau mak saya, dia kata "Bagus!" Saya bagitau ayah saya..... "Next time, nombor satu in class." Eh memang tak lah Abah hahahahahahha almost impossible. Pastu saya duduk ah sembang-sembang dengan mak. Cerita pasal masa depan and everything. Saya actually suka bincang pasal masa depan dengan mak saya sebab dia macam tahu je apa yang sesuai dengan saya - Ye ah nama pun MAK. Saya tak suka bidang berat-berat. Since saya suka pulak mengajar, mak saya cadang saya ambil Occupational Therapy + Pendidikan so boleh buat OT post dekat sekolah. 
Guise tanya ah Google Occupation Therapy tu apa.
Pastu mak sambung kata kalau taknak tu, amek TESL or Pure English. Ambik A levels. Biasiswa Mara. Ok saya taknak belajar dekat Malaysia. It's true bukan saya high taste tapi saya phobia lepas cikgu pi cerita keadaan belajar dekat Malaysia hahahahaha. And since saya ada citizenship Ireland (I'm an Irish gal lol) saya boleh pi belajaq sana. Senang nak dapat ah - ayah kata.
NOW ALL I NEED IS ALL A's IN MY SPM RESULTS.
Assalamualaikum. 

Labels: , , ,