Coming soon...?
Monday, December 26, 2011

Lepasni saya jarang online *buat muka sedih*. Jadi dalam sekali or dua kali sebulan saya rasa saya nak publish fanfic one shot sahaja! Sebab kalau buat yang episode, nanti korang tertunggu-tunggu pulak kan bila nak update. Lagi-lagi Vanilla Twilight tu. Zzzzzz. Sori la takda idea nak sambung camna. Rasa cam nak delete je -_- Moleh tak moleh tak? Heh.

 (^ 3 ^) 

Siapa yang mintak saya buat One Shot pasal Baro haritu? Ha ni one shot pasal Baro yang masih dalam pembikinan :>

jangan curi. haram sama sekali.

Title ; 7 Days!

Main Characters ;
Sinopsis ;

Baro dan Amber pernah berpacaran ketika zaman persekolah namun mereka berpisah atas sebab mahu mengikut haluan masing-masing. Tetapi mereka berjumpa kembali di akademi rap yang sama. Amber menuduh Baro menipunya. Mereka bermusuhan atas sebab alasan yang leceh. Pada malam graduasi, terdapat satu acara dimana seorang lelaki dan perempuan akan dipilih dan diberi masa untuk berkenalan dan bersama selama seminggu di atas kapal cruise yang mewah. Dan nama Amber dan Baro yang dicalonkan! Mereka tidak mahu pergi, namun terpaksa kerana bayaran sudah dilakukan untuk mereka. 

Dalam perjalanan, mereka bergaduh dan terjatuh daripada kapal tersebut. Kemudian mereka terdampar pula di satu pulau yang tidak berpenghuni. Bolehkah mereka berkerjasama sementara menunggu pasukan keselamatan mencari mereka?

 * * * * 

Pergh sinopsis tu saya tulis dengan penuh feeling. Sorry kalau korang tak suka pemilihan watak. Saya rasa Amber memang sesuai gilos dengan one shot yang saya nak buat ni. Hehe. Watlek watpeace, benda ni tak betul pun hur hurrr. Wish me luck :x

p/s ; jangan nak curi idea guwe. aku cincang 40 kerat kang haha *amacam? takut?

Labels: , ,